Presensi Pegawai-AdminSekolah voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Aanwezigheid Personeel-AdminSchool Overzicht

Presensi Pegawai-AdminSekolah is een functie die wordt verkregen door te abonneren op AdminSekolah, een online schooladministratiesysteem. AdminSekolah helpt scholen bij het beheren van verschillende administratieve taken zoals studentenzaken, human resources, academici, financiën, financiële rapporten, werknemersaanwezigheid, ouder android-app, lesdagboeken, en zelfs het verzenden van aankondigingen en facturen via WhatsApp-meldingen.

Vereenvoudig schooladministratiebeheer moeiteloos met AdminSekolah. Alle processen kunnen efficiënt automatisch en online worden afgehandeld, waardoor gemakkelijke maandelijkse rapportgeneratie mogelijk is om de productiviteit van de beheerder te maximaliseren.

Ervaar het gemak van geconsolideerde gegevens binnen één systeem toegankelijk vanaf meerdere apparaten, waarbij gegevensbeveiliging wordt gegarandeerd met cloudback-up, en profiteer van een verscheidenheid aan automatisch verwerkte rapporten. Omarm de toekomst van online schooladministratie met AdminSekolah.

Programma is beschikbaar in andere talen

Presensi Pegawai-AdminSekolah voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 2.3.4
  • 4.2

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Presensi Pegawai-AdminSekolah

Heeft u geprobeerd Presensi Pegawai-AdminSekolah? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.